WEB-PDKS

Sistem Gereksinimleri

  • Windows 2000/2003/2008 Server
  • IIS 5 ya da üzeri
  • Ajax
  • Net Framework 2
  • MSSQL(R) ,ORACLE Veritabanı
  • PDKS

Genel Özelikler

  • PDKS ile ortak veritabanı
  • Yönetici Paneli, Kullanıcı Tanımlama, Yetkilendirme
  • Data ve Uygulama Üzerinde Kullanıcı Yetkilendirmesi
  • Tarih ve Form Bazında Kullanıcı Yetkilendirme
  • Belli zamanlarda Sistemi açma kapama
  • Tüm kayıtların log olarak saklanması

Ana Menü

Personel Listesi

Giriş yapan kullanıcının görmeye ve işlem yapmaya yetkisi olan personeller listelenir. Listedeki bir personelin başındaki seç onay kutusu işaretlenip Detay düğmesine basılarak, o personelin detaylarına ulaşılabilir.

Özlük Bilgileri

Personelin özlük bilgileridir.

Kişisel Bilgiler

Personelin kişisel bilgileridir.

Adres Bilgileri

Personelin adres ve telefon bilgileridir.

Yemek Bilgileri

Personelin yemek hakkı ile ilgili tanımlamanın yapıldığı sayfadır.

Yetkiler

Personelin kapılardan ve turnikelerden geçiş yetkilerinin tanımlandığı sayfadır.

Son Hareket

Personelin yaptığı son hareketi gösterir.

İşlemler

Personelin giriş, çıkış tarihlerinin kaydedilmesini veya çıkış tarihi varsa, iptal edilmesini sağlar.

Posta Düzenle

Bir veya birden fazla personele posta tanımlanmasını sağlar.

Posta Değişim Raporu

Posta değişimlerinin listelendiği sayfadır.

Hareket Listesi

Personel hareketlerinin listelendiği sayfadır.

Hareket Girişi

Bir personel için hareket kaydı yapılmasını sağlar.

Hareket Onaylama

Bir kullanıcının; Web Pdks uygulaması üzerinden yaptığı hareket kaydının, yetkili kullanıcı tarafından onaylandığı veya rededildiği sayfadır.

Günlük İzin Listesi

Günlük izinlerin listelendiği ve izin kaydının silinmesine veya güncellenmesine imkan sağlayan sayfadır.

Saatli İzin Listesi

Saatlik izinlerin listelendiği ve izin kaydının silinmesine veya güncellenmesine imkan sağlayan sayfadır.

Toplu İzin Girişi

Birden fazla personele izin girişi yapılmasını sağlayan sayfadır.

Puantaj Listesi

Hesaplanmış puantajı listeler.

Devamsızlık Kontrol

Filtreden seçilen tarihte hareketi olmayan personelleri listeler. O personel için izin tanımlanmasına veya hareket girişi yapılmasına imkan sağlar.

Fazla Mesai Listesi

Belirlenen kriterlere göre fazla mesaileri listeler ve listelenen fazla mesailerin silinmesine veya güncellenmesine imkan sağlar.

Toplu Fazla Mesai Girişi

Birden fazla personele fazla mesai tanımlanmasını sağlar.

RAPORLAR

Raporlar menüsündeki  ihtiyaç  ekranına  girilerek filtre ekranı açılır. Açılan filtrede ilgili kriterler girilerek rapor görüntülenir.

ADMIN PANEL

Sayfalar ve kullanıcılarla ilgili tanımlamaların yapıldığı sayfadır. Admin yetkili kullanıcı giriş yapabilir.

Sayfa Özellikleri

Uygulamanın sayfaları ile ilgili tanımlamalar yapılır.

Kullanıcı Tanımları

Sistem kullanıcıları tanımlanır.

Kullanıcı Yetkileri

Genel Parametreler

Uygulama ile ilgili genel parametreler tanımlanır.

Sistem Durumu

Sistem kullanıma kapatılır veya kapalı ise, kullanıma açılır